Notícies

Primer equip
31-07-2019

Nacho Torre: "La idea de venir al Lleida Esportiu me fascinó"

Nacho Torre Moreno (15-09-1993) és el tercer nou membre del cos tècnic del Lleida Esportiu per aquesta temporada 2019-20. Torre ha posat rumb cap a la capital del Segrià per completar l’staff que Manuel Jesús Casas 'Molo' dirigeix. L’aragonès, content i feliç per aquesta aventura, aterra a Lleida després de dues temporades al CD Teruel, amb el qual va aconseguir el juny del 2018 l’ascens a Segona B.

Tot i la seva joventut, ja fa cinc temporades que va començar la seva trajectòria a les banquetes. "Estudié INEFC aquí en Lleida y estaba jugando en el FC Alcarràs, pero tuve una lesión grave y me puse a entrenar. No era algo que tuviera claro desde el principio lo de ser entrenador o preparador físico, pero poco a poco le fui cogiendo el gusto y metiéndome de lleno en el tema", explica el nou preparador físic blau. Com la majoria d’entrenadors, Torre va fer les seves primeres passades com a tècnic de futbol base. Concretament, va arrencar a les categories inferiors de l’AEM abans d’entrar al futbol sènior en l’especialitat a la qual ara exerceix. "El Villanovense, el CDJ Tamarite, el Sabiñánigo y el CD Teruel han sido mis anteriores club", apunta un Nacho Torre que reconeix que "acabar este año en Lleida ha sido toda una sorpresa". “Me explicaron el nuevo proyecto del Club. Me dijeron que vendría Molo y que se estaba buscando gente para completar el nuevo cuerpo técnico. La idea me fascinó y aquí estoy", subratlla.

“Estar todos a punto y evitar lesiones”

"En este momento, dentro del cuerpo técnico, todos estamos ayudándonos en todo para construir la base del equipo. Yo me encargo de una de las partes más condicionales de este trabajo, que es tener a punto a los jugadores", apunta Torre, que agraeix la llibertat que té a l’hora de treballar. "Tenemos la confianza del míster y es fácil trabajar con él porque nos da margen para meter nuestras aportaciones. Siempre lo consultamos todo y consensuamos y eso me gusta", explica un Nacho Torre que ha arribat a Lleida amb les idees clares, els objectius ben marcats i amb el convenciment que ”el proyecto del Lleida Esportiu está empezando con buen pie”.

En referència, als objectius preestablerts dins de la seva parcel·la, Torre aclareix que "ahora mismo, la meta es que los jugadores lleguen a punto para para el primer partido de liga contra el Valencia Mestalla y que cada domingo estén a disposición del entrenador. También es importante reducir el número de lesiones y los problemas físicos, sobre todo los musculares pues son en los que más incidencia tenemos los preparadores físicos. Sin embargo, una pretemporada va mucho más allá. Ahora también es el momento para absorber los conceptos tácticos y técnicos que quiere introducir el míster. Obviamente hay que estar bien físicamente, pero es todavía más importante que los jugadores sepan qué deben hacer durante los partidos, cuando tengamos el balón y cuando no. A partir de esos dos ejes estamos trabajando", afegeix el tècnic, que reconeix la duresa d’una pretemporada pretemporada adaptada a la idea que té Molo amb l’equip. "Los primeros días son siempre duros para todos porque hay mucho trabajo de carga. Hay que cargar pilas y volver a acostumbrar al cuerpo a la dinámica de trabajo después de las vacaciones", apunta.

Relació directa amb els futbolistes

Sobre el seu dia a dia dins del vestidor, Torre explica que la relació i el contacte directe i pròxim que manté amb els jugadors és un dels aspectes que més li agrada de la seva feina: "Incido directamente en su puesta a punto, debo estar cerca de ellos. Compartimos horas de trabajo en el campo, donde también me gusta intervenir dentro de la parte que me toca, y en el gimnasio, pues también es una parte muy importante". En aquest sentit, Torre explica que "también hacemos planes específicos y personalizados para cada jugador. A raíz de ese trato cercano, en el qual queremos que los futbolistas se sientan queridos, a gusto y atendido. Consecuentemente se vuelven más constantes y disciplinados en su trabajo".

FOTO: LLEIDA ESPORTIU

Altres notícies


22/08/2019

El Lleida Esportiu estrenarà nova equipació de cara a la temporada 2019-2020, amb un model de joc oficial dissenyat per la marca esportiva Joma, amb samarreta blava i el blanc com...

21/08/2019

El Lleida Esportiu i la UE Llagostera-Costa Brava ha arribat a un acord perquè el futbolista Noel Carbonell Bosch –amb contracte en vigor amb el bloc de la Terra Ferma fins al 2022...

21/08/2019

El primer equip del Lleida Esportiu ha rebut aquest matí una xerrada informativa per conèixer modificacions del reglament que han entrat en vigor per a la temporada que s'...

Ramon Soler
STM Construccions
Clínica Perpetuo Socorro
Glas
Codina
Segre
P. Monzon
Terraferma
Seguretat S.M. Alcarràs
Hotel AC
Globalia
Rodi
Batlleida S.L.
AEALL
San Miguel
Merca china
Federació de Colles de l'Aplec del Caragol de Lleida
ASAJA
McDonald's
Cudós
Internet Web Serveis
Gimnàs Ekke
Ibañez
Jocargas
Rètols Esteve
Coca-cola
SIC 24
Impersegre
Tudor
La Manyana
Cal Roca
Estel
La Flor de Vombodí
Cansaladeries Cal Esmet
Ingasclima