Notícies

Primer equipo
31-08-2019

Abel: “Queremos que la afición disfrute del equipo”

Abel Molinero va ser presentat el passat dijous com a nou jugador del Lleida Esportiu a la zona mixta del Camp d’Esports. El fixatge blau va atendre els mitjans de comunicació i va tindre la seva primera presa de contacte amb la seva nova samarreta a sobre de la gespa del coliseu lleidatà. Abel, que lluirà el dorsal 17 aquesta temporada, va fer palès la seva alegria per haver arribat a la capital del Segrià.

“El Lleida Esportiu es un equipo con el que había hablado varias veces anteriormente y se me había quedado pediente poder venir. Es un Club que aspira a lo más alto y por qué no probar de conseguir grandes cosas con esta camiseta”, explicava el futbolista madrileny, que considera que “era el momento para venir”.

Qüestionat pels seus objectius individuals, Abel va explicar que “quiero prolongar aquí en Lleida lo bien que se me dio el año anterior en Talavera”. En aquesta línia, el futbolista va afegir que “también quiero volver a vivir esos últimos meses de competición en los que se disfruta de lo bonito del futbol, que es luchar por grandes objetivos”.

Abel també va aclarir en quina posició a sobre del terreny de joc es troba més còmode tot i la seva polivalència: “Donde más a gusto juego es por detrás del delantero, de segundo delantero. También puedo jugar en banda e incluso de interior. Me adapto bien a todas esas posiciones, pero en la mediapunta donde mejor me encuentro”.

“Tenemos mucho margen de mejora”

D’altra banda, el nou jugador blau també va tindre paraules en referència a l’inici de la competició, el qual considera que ha estat “de la mejor manera posible”. “Creo que hay un buen vestuario, grandes jugadores y vamos a ir viendo qué tal se desarrolla la temporada, però esto tiene buena pinta”, afegia un Abel que també creu que “hay margen de mejora para esta plantilla”.

Per últim, el jugador va expressar les ganes que hi ha dins del vestidor per jugar al Camp d’Esports: “Todos tenemos muchas ganas. Es nuestro estadio y al que queremos hacer disfrutar esta temporada. Esperamos un buen ambiente, poderles dar buenas alegrías y que disfruten del equipo, de un buen juego y de los buenos resultados”

FOTO: LLEIDA ESPORTIU

Aquest contingut estarà disponible en breu.

Clínica Perpetuo Socorro
P. Monzon
Segre
Glas
Codina
Ramon Soler
STM Construccions
Rodi
Seguretat S.M. Alcarràs
Terraferma
Hotel AC
Globalia
San Miguel
Batlleida S.L.
Federació de Colles de l'Aplec del Caragol de Lleida
Merca china
AEALL
Cudós
ASAJA
McDonald's
Gimnàs Ekke
Internet Web Serveis
SIC 24
Jocargas
Coca-cola
Ibañez
Rètols Esteve
Impersegre
La Flor de Vombodí
Tudor
Ingasclima
Cansaladeries Cal Esmet
La Manyana
Cal Roca
Estel