Notícies

Primer equipo
12-08-2019

Eder Díez: “Soy un delantero de área, rematador y muy trabajador”

Eder Díez va ser presentat el passat divendres com a nou jugador del Lleida Esportiu a la zona mixta del Camp d’Esports. El fixatge blau va atendre els mitjans de comunicació i va tindre la seva primera presa de contacte amb la seva nova samarreta a sobre de la gespa del coliseu lleidatà i va assegurar que “tengo muy buenas sensaciones” i que “como todo el equipo, hay muchas ganes de arrancar la competición”.

Eder va explicar que la trucada del Club i del tècnic del Lleida Esportiu va donar-li l’empenta definitiva per signar amb el bloc de la Terra Ferma després de la finalització del seu contracte amb el CD Badajoz: “Mantuvimos una conversación muy fluida, me sentí muy valorado y aquí estoy”. L’ariet també va reconèixer que “la posibildad de jugar en el grupo III de Segunda División B –que mai ho havia fet– y las ganas que tiene el Club por mejorar habiendo mantenido la base de la pasada temporada también me sedujo mucho”.

Sobre les seves senyes d’identitat, el nou futbolista blau va definir-se “como un delantero de área, rematador y muy trabajador”. A més a més, Eder va desvetllar que el seu referent principal és Fernando Llorente, del qual “me fijo en sus movimientos y en la forma de definir. Él era la referencia del primer equipo cunado yo jugaba en el filial del Athletic Club”.

“Ojalá pueda superar mis registros”

En referència als seus objectius personals, Eder no es fixa una xifra golejadora concreta. “Ojalá pueda superar mis registros del Badajoz, pero ahora mismo me centro ayudar al equipo. El míster me ha pedido trabajo, que sea yo mismo y que me adapte rápidamente al sistema de juego y a mis compañeros en la davantera, con los que tenemos una buena competencia”, va afegir.

D’altra banda, pel que fa als objectius globals del conjunt de la capital del Segrià, Eder assegura que hi ha equip per estar a dalt a la classificació. “Es importante que vayamos partido a partido. Todos queremos estar dentro de la zona del play-off en mayo y para ello es importante que vayamos partido a partido. Si seguimos trabajando como estamos haciendo hasta ahora, creo que llegaremos lejos esta temporada”, explicava el davanter basc.

Per últim, Eder Díez també va adreçar-se als aficionats: “Hace falta que la afición esté con nosotros des del primer momento. El equipo está trabajando con muchísima ilusión y es importante que no nos dejen en ningún momento. Todos los equipos pasan por dificultades durante el año y en esos momentos se les necesita más que nunca”.

FOTO: LLEIDA ESPORTIU

Aquest contingut estarà disponible en breu.

P. Monzon
Segre
Glas
Codina
Ramon Soler
Clínica Perpetuo Socorro
STM Construccions
Hotel AC
Rodi
Seguretat S.M. Alcarràs
Globalia
Terraferma
AEALL
Merca china
Batlleida S.L.
Federació de Colles de l'Aplec del Caragol de Lleida
San Miguel
McDonald's
Gimnàs Ekke
Internet Web Serveis
ASAJA
Cudós
Jocargas
Coca-cola
Ibañez
Impersegre
SIC 24
Rètols Esteve
Estel
Ingasclima
La Flor de Vombodí
Tudor
Cansaladeries Cal Esmet
La Manyana
Cal Roca